Zsámbok Község Önkormányzata az SOS központ Kft segítségével és közreműködésével segítségnyújtó rendszer, és intézményi segélyhívó rendszer létesítésére és üzemeltetésére kötött szerződést, a településen élő rászorultak kiszolgálása érdekében.
Az SOS központ SeniGuard rendszere nem csak a lakáson belül nyújt biztonságot az ellátottnak, hanem hordozható (nyakba is akasztható, sim kártyával működő, 3-4 napos töltési intervallummal rendelkező), így közterületen is segítségnyújtásra ad lehetőséget. A beépített GPS-nek köszönhetően lokalizálni lehet a baleset, rosszullét pontos helyzetét, a beépített elesés -érzékelő pedig automatikusan jelez a diszpécserközpontban, ha az ellátott a földre zuhan. Kétirányú beszéd-kommunikáció is megvalósítható az eszközön keresztül, amely ugyanúgy működik, mint egy kihangosított telefon. A 24 órás működésű diszpécserközpontban mentőtisztek dolgoznak, akik a riasztás –segélykérés- fogadásakor a szerződésben rögzített és a bejelentéstől függő vonuló szolgálatot, mentőt, orvosi ügyeletet, hozzátartozókat, szomszédot, rendőrséget, tűzoltókat, gondozószolgálatot, polgárőrséget értesíti.
A rendszer igénybevételére önkormányzatunkon keresztül - első körben - a 70 éven felüli egyedülálló időskorúak jelentkezhetnek.
A szolgáltatás díja: 2000 Ft/ hó + Áfa - a készülék ingyenes
Abban az esetben, ha a lakásban nem lenne térerő, kisebb antenna felszerelése indokolt, de ez csak minimális költséget jelent.
A szolgáltatás igénybevételére jelentkezni a Polgármesteri Hivatalban valamint a házi gondozói szolgálatunknál személyesen és telefonon is lehetőség van. A jelentkezések beérkezése után a zsámboki házi gondozószolgálat munkatársai a szerződéskötéshez szükséges adatlap kitöltése miatt, felkeresik otthonukban a jelentkező időskorúakat. A készülék üzembe helyezése a szerződéskötés után, néhány napon belül megtörténik.
Jelentkezési határidő: 2017. december 12-ig.
Bízunk abban, hogy a korszerű segítségnyújtás adta kedvezményes szolgáltatási lehetőséggel, minél többen kívánnak élni.
Várjuk jelentkezéseiket!
Holló Ilona
polgármester