Október 31-ig kiürítik a Városháza épületét, a Polgármesteri Hivatal irodái új helyszínekre költöznek, az önkormányzat és hivatal elérhetőségei, a telefonszámok és az e-mail címek azonban nem változnak. A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjében nem lesz változás, az irodák továbbra is hétfőn 8-18 óráig, és szerdán 8-16.30-ig állnak az ügyfelek rendelkezésére. Ami változik, hogy több helyszínen zajlik majd az ügyfélfogadás, illetve az ügyintézés.
OKTÓBER 26-30-IG AZ ÜGYFÉLFOGADÁS SZÜNETEL
A Városháza épületének átépítés miatti kiürítése alatt, október 26-30-ig a Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás szünetel. Az átépítés idejére a hivatal átmeneti elhelyezésre szolgáló ingatlanok október végén alkalmassá válnak a beköltözésre. A kiürítés több napos folyamat, melynek egyik kezdő eleme az informatikai háttér teljes körű áttelepítése. Az informatikai hálózat nélkül az ügyfelek teljes körű kiszolgálása nem lehetséges. Ebben az időszakban a Polgármesteri Hivatal munkatársai a (28) 529-100-as telefonon állnak az ügyfelek rendelkezésére.
Az ügyfélfogadás szüneteltetéséről a képviselő-testület döntött a költözés eredményes és gyors lefolytatása érdekében.
AZ OKTÓBER UTOLSÓ HETÉBEN ZAJLÓ KÖLTÖZÉST KÖVETŐEN A SZABADSÁG TÉR 6. SZÁM ALATT dolgozik majd a polgármester és a jegyző, valamint a polgármesteri kabinet, a jegyzői iroda, és a költségvetési iroda.
A VÜSZI KFT. ÉPÜLETÉBE KÖLTÖZNEK az alpolgármesterek, a városüzemeltető és vagyonkezelő iroda, az adóiroda és a főépítészi iroda.
A KOSSUTH LAJOS UTCA 3. SZÁM ALATT dolgoznak majd a közigazgatási és szociális iroda, illetve a hatósági iroda szakmai háttérmunkát végző munkatársai.
A PETŐFI TÉRI JÓ KENYÉR BOLT MELLETTI HELYISÉGBEN NOVEMBER 2-ÁN NYÍLIK MEG AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA.
A TÖRÖK IGNÁC GIMNÁZIUM MELLETTI ÉPÜLETBEN a köuterület felügyelet munkatársait helyezik el.
A Polgármesteri Hivatal irodái az alábbi telefonszámokon érhetők el:
Polgármester, polgármesteri kabinet: (28) 529 – 178
alpolgármesterek: (28) 529 – 179
Jegyzői iroda: (28) 529 – 190
Városüzemeltetési iroda: (28) 529 – 153
Közigazgatási és szociális iroda: (28) 529 – 188
Hatósági iroda: (28) 529 – 246
Adóiroda: (28) 529 – 110
Főépítészi iroda: (28) 529 – 194
Költségvetési iroda: ( 28) 529 – 193
Közterület felügyelet: (28) 529 – 169
A Városháza épületének kiürítését követően a Gödöllői Víziközmű Társulat a Gödöllői Piac Kft. épületében (Gödöllő, Szabadság út 3.) lesz megtalálható. A Társulat november 2-tól az új irodájában várja ügyfeleit. Az ügyfélfogadás rendje változatlanul: hétfő és szerda 8.00-18.00.
A GÖDÖLLŐI JÁRÁSI HIVATAL TÁJÉKOZTATÁSA „A Gödöllői Járási Hivatal Okmányirodai osztálya - figyelemmel a hivatalban megkezdődő átalakítási munkálatokra - 2015. november 4-étől nem a Polgármesteri Hivatalban, hanem a Kotlán Sándor utca 1. szám alatti épületben fogadja az ügyfeleket. Az Okmányiroda a költözés napjai alatt, 2015 október 29-30. és 2015. november 02-03. között zárva tart. Az ügyfélfogadási idők és az e-mail címek, honlapos jelentkezési felületek változatlanok, a főbb telefonszámok sem változtak. A következő telefonos elérhetőségeken lehet felvilágosítást kérni, illetve időpontra jelentkezni:
OKMI központi szám: 529-187
Egyéni vállalkozói igazolványok: 529-105
Személyi igazolvány: 529-106
Személyi igazolvány: 529-124
Gépjármű igazgatás: 529-174 Gépjármű igazgatás: 529-220
Vezetői engedély: 529-219
Információs pult: 529-200
Az Okmányirodába érkező ügyfelek a Kotlán Sándor utca 3. szám alatti parkolót használhatják, a mozgáskorlátozottak a Kotlán Sándor utca 1. szám alatti parkolót vehetik igénybe. A gépjárművel nem rendelkezők a város főbb pontjait útba ejtő, napi rendszerességgel járó buszjáratot vehetik igénybe. Megértésüket köszönjük.”
A költözéssel és az ügyintézéssel kapcsolatos, folyamatosan frissülő, részletes információkat az érdeklődők megtalálják Gödöllő Város Önkormányzatának honlapján a www.godollo.hu címen és Gödöllő hivatalos facebook oldalán: www.facebook.com/godollovaros.